28 listopada 2017r. w ramach działań SKO uczniowie klas I - III wraz z opiekunami udali się do I Oddziału PKO Banku Polskiego w Tarnowie. Pod kierunkiem pracownika banku, kierownika zespołu p. Magdaleny Pabian uczyli się korzystania z urządzenia rejestrującego klientów banku, udali się do Sali Obsługi Klienta. Tam poznali stanowiska obsługi oraz obserwowali w jaki sposób odbywa się obsługa klientów indywidualnych (w rolę klienta banku wcielił się jeden z uczniów klasy III). Obejrzeli również salę, w której obsługuje się klientów zainteresowanych kredytami. Zapoznali się również z zasadami korzystania z bankomatu i wpłatomatu. Uczestnicy wycieczki mieli możliwość uporządkowania wiedzy o oszczędzaniu, poznania podstawowych zadań banku i korzyści płynących z oszczędzania. Starano się również uświadomić uczniom, że bank nie musi być utożsamiany z budynkiem - obecnie dzięki popularnym urządzeniom elektronicznym na przykłada telefon komórkowy dostęp do naszego banku możemy mieć tam, gdzie mamy połączenie z internetem, a karty płatnicze czyli elektroniczne instrumenty płatnicze umożliwiają dokonywanie płatności bez użycia banknotów i monet, pozwalają na dokonywanie wpłat we wpłatomacie i wypłat gotówki z bankomatu.